Asiantuntijasisällöt

Seitsemän etua, joista asiakkaasi hyötyy liiketoimintasi kasvaessa
ASIAKASLÄHTÖINEN KASVU Mitä asiakkaasi hyötyy sinun yrityksesi kasvusta? Kun yritys haluaa aidosti asiakkaan toimintansa keskiöön, niin myös kasvun vaiheissa on mietittävä asioista asiakkaan näkökulmasta. Kannattavan kasvun ja aidon asiakaskeskeisyyden avulla…
Lue lisääKuinka teet verkkosivustostasi parhaan myyntikanavasi?- Leadoo Marketing Technologies
Ah, ihanat kamalat verkkosivut. Jokaisella meistä on varmaan ollut omat kamppailunsa niiden kanssa, olipa se sitten käyttäjän tai tekijän roolissa. Milloin sivuston hitaus tai tuottaa ongelmia, milloin mobiilissa näkymä on…
Lue lisää5 faktaa oppisopimuksesta-Tampereen aikuiskoulutuskeskus
Yritys ei voi kasvaa ja kehittyä, jos sen työntekijöille ei anneta mahdollisuuksia kasvaa ja kehittyä. Mikä olisi paras tapa tarjota henkilöstölle mahdollisuuksia kouluttautumiseen? Oppilaitoksen edustajina haluaisimme nostaa esiin erään hyvinkin…
Lue lisääKannattava kuplivuus!-Aito Säästöpankki
Kannattava liiketoiminta on yrityksen menestyksen kulmakivi. Kannattavuutta luo oikein mitoitettu hinnoittelu ja kulurakenne. Tulevaisuuteen tähtäävällä yrityksellä on myös syytä olla tukeva maksuvalmius ja vakavaraisuus, jotta se suoriutuu velvoitteistaan ja vastuistaan. …
Lue lisääKasvun apulantaa on rekrytoinnin rohkeus ja ketteryys- YritysCV:stä apua?
Kun kasvua tavoitellaan ja uusia ihmisiä rekrytoidaan, niin haasteeksi saattaa joskus tulla se fakta – että Suomi on pieni maa eikä sitä kampaviineri suussa palaverissa profiloitua superosaajaa löydy edes suorahaun…
Lue lisääMiten kahden viikon sprintti mullistaa kasvun mahdollisuudet?
Oletko törmännyt sellaiseen lauseeseen että “me kokeiltiin sitä jonkin aikaa mutta ei se oikein toiminut”? Kyse voi olla esimerkiksi uudesta tavasta tehdä asiakashankintaa, tuottaa palvelua tai myydä tuotetta. Kysymys on…
Lue lisääKuinka kasvattaa markkinapaikka kannattavasti?
Markkinapaikan kasvattaminen (kannattavasti) on ihan oma taiteenlaji. Markkinapaikalla tässä kontekstissa tarkoitetaan alustaa, joka yhdistää palveluntarjoajat ja tilaajat. Meidän tapauksessa markkinapaikassa kohtaa remonttipalveluiden ja -materiaalien tarjoajat sekä kodin omistajat. Markkinapaikan kasvattamisessa…
Lue lisää4-päiväinen työviikko – Parempaa kannattavuutta vai heikentynyttä kilpailukykyä?
Britanniassa toteutettiin suuri 4-päiväisen työviikon kokeilu, jonka tuloksia olet saattanut lukea LinkedInistä viime päivien aikana. Miten kokeilu toteutettiin ja mitä saatiin selville? Britanniassa 61 yritystä kokeili 4 päiväistä työviikkoa pilotin…
Lue lisääTampere Business Festivalin synty tampereemmurteella?
Tampere Business Festivalin synty tampereemmurteella?
Lue lisääOlisiko nyt aika aloittaa tavoitteellinen LinkedInin käyttö?
LinkedIn on uusi puhelin ja sähköposti. Se on toimiva alusta työelämän verkostojen rakentamiseen ja hyödyntämiseen oli työelämän roolisi mikä tahansa. Voit olla toimitusjohtaja, myyjä, työnhakija, yrittäjä, rekrytoija, asiantuntija tai vaikka tutkija…
Lue lisääAikaa kasvulle
Kun yritys lähtee hakemaan kasvua, sen kannattaa raivata aikaa omille ydintoiminnoilleen eikä kuluttaa liikaa resurssejaan tukiprosesseihin. Jotta kasvu olisi myös kannattavaa, niin prosessien on kuitenkin oltava kunnossa ja niiden on…
Lue lisääKasvua ja tulosta fiksulla asiakashankinnalla – 4 vinkkiä
Ilman asiakkaita ei yksinkertaisesti voi olla liiketoimintaa. Siksi asiakashankinnan onnistuminen on kriittinen osa yrityksen kannattavaa kasvua. Monesti puhutaan myynnistä ja markkinoinnista, mutta jos nämä kaksi isoa ja laajaa kokonaisuutta pitäisi…
Lue lisää- 1
- 2
- Seuraava »